vaarmt !

andra praodagen idag. idag kom vi iaf i tid, klockan sju var vi där och nästan påklädda och klara! Dagen gick inte speciellt fort, men vi fick sluta klockan två istället, s¨det är ju ett pluss (y) Jag och José gjorde bort oss rejält idag och då menar jag verkligen rejält! jo, det var såhär: vi gick ut från ett rum och vad såg vi där? - jo, två rullstolar och det var liksom som om rullstolarna bara: josefine och karolin, koom hit och sätt er, Ingen ser, koooooom nu ! Så jag och josé gick såklart fram till rullstolarna och satte oss i dom, åå så roligt det var fniis:) och så var det en helt tom korridor så då åkte vi ju lite fram och tillbaka och sen såg vi: att det vi åkt förbi var fönstrena till matsalen, där det var typ fullt med folk (ink: våra handledare) HAHAHHAHA piiniit ;)

hahahahhahahhahahahhaha

snart ska jag åka och handla lite, sen ikväll är det träning. sen börjas det om på nytt igen:)

 

HA DET


Kommentarer
Postat av: elin :)

snyggast är du <3!

2009-09-05 @ 20:42:57
Postat av: jasmin:))

du är för snygg;o

2009-09-17 @ 19:11:35
Postat av: Sabina ;)

Fiin :)

2009-09-23 @ 16:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0