plugg plugg och åter plugg

skolan idag. hade frilufsdag igår, gick inte så jätte bra..
slutade halv fyra idag och följde med elin hem sen, vi försökte plugga så gott det gick och lite frammåt kom vi iaf haha (y) SO provet avklarat idag iaf, och jag hoppas på alla rätt !
nu äre bara biologin kvar och det är jag nervös för, men imorrn ska jag plugga ännu mer!

åkte hem från elin vid halv åtta, eller jag mena gick min cykel har ju då fått punktering.

lite Idol sen, och såklart! min Idol åkte självklart, fan också, inte värt att leva mer:(( oj vad sa jag.

 

nae, nu äre snart min bädd assså.. fast mina fötter har domnat bort menmen, sånt händer ju alla:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0