nu är det slut på veckan, det är dags för landet !

Fredag !

åh så skönt, praon är över. roligt idag var det iaf haha. jag och josé var såå hatade av miaälsk och det var det som gjorde dagen rooligt. José fick en libanes till handledare haha;) vi tänkte anklaga miaälsk för rasimsm, men hon var visst synsk så hon kom och bad om ursäkt innan anklagelserna kom.. synd. inte en minut fick vi sluta tidigare heller, så kom hem vid fem ungefär. Ikväll väntar Idol på mej, och jag väntar på Elin. <3 Imorgon är det träningsmatch mot Motala, jag är nervöös ! hoppas det går bra iaf:D

och ja, ni läste ju rubriken. åker till landet med elin imorgon, underbart:D
jag älskar verkligen det där stället !:)

och glömde nämna om att jag har gjort om min design. vart rätt nöjd faktiskt, jag menar jag är ju inte direkt nummer ett på att göra om designen, så nöjd vart jag.


/karolinpersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0