papper, papper, papper. jag druknar i papper.

söndag idag = helgen slut.
brr jag hatar söndagar !

helgen har väll varit mer än godkänd. I fredags gick jag och josé en promenix och lite såå.
skulle åkt på bio med emma,emma och elin, men vart inte så utan jag och elin åkte till östra tollstad ist. vi kom dit vid åtta, men ja. man fick inte komma in förrän nio ( trodde vi ) så vi satt utanför kyrkogården, råkade sätta mig på en gravsten.. ouupps. och det var ju såå varmt, typ minus 500 grader.
men sen när vi väntat en timme så ringde vi till julia och frågade vart alla är och då sa hon att vi inte fick komma in, sorligt men saant. så mamma fick hämta oss och så gick vi upp till skolan lite och var där ett tag. men sen när vi typ frysigt fast så gick vi hem till elin och kollade på Johan Falk ist, haha braa. pkte hem från elin vid ett typ.

igår vare träning och sen åkte jag och elin till vikingstad och hälsade på hennes mormor och morfar haha nice.
vi åkte hem vid sex typ och då kollade vi på Idol och sen va vi ute i byn ett tag. ja det var min lördag.

idag började dagen med handbollsmatch mot RP. 
matchen gick skit ---> domarjäävel !

nu blire stor fet chill asså !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0