kör på rejält här

nu header kommer!
så tagga ner lite nu va.

skolan har vi ingen lust att prata om.
skolan ska vi inte heller nämna.
men nu är det inte långt kvar tills det är det där sköna lovet.
ja, ni vet. höstlov.  tarmarna ryser.

gjort lite av engelska läxan presic. sköönt, så slipper jag göra den sen.
fast sen kom jag på att jag måste ju lämna in biologin som skulle varit inlämnat för TYP fem år sen och jag har inte börjat än.. smart, verkligen.
just det, glömde. vi skulle ju inte prata om skolan..

ska dra iväg ner till träningen snart, opepp är det rätta ordet.

Chaoooo

och just det!
jag och elinälsk ska kanske susa iväg ner till grekland nästa sommar!
oh underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0