hej, vgd?

inte uppdaterat på ett par dagar nu, träligt.
gjort en ny header..

var i stan med elin i onsdags, sötpölen sov här också. hon är så gullig att hon använder en loka flaska och en sko som kudde!!
jag hittade ingen jacka, men ett par jeans och lite sånt fick jag med mig hem iaf.
igår var det karolins pluggdag som gällde, men gick inte så bra. men så kan det ju va i livet ibland!!

idag har kära josé terrat mitt hus.. jag terrade ju hennes hus lite också, men ändå, mest hon. vi åt även pumpatårta, det var riktigt trevligt.
vi tog oss också en promenad vid 22-snåret.
och jag kom hem vid halv elva, gött. för då fick jag äntligen äta. räkmacka också!!

imorrn blir det plugg och kanske bio med älskosarna.

         
min egna lilla ljusstråle <3

    

sötpölen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0