ÄLSK !!!

Igår va hemma hos josé, tvingade med henne till mobban för jag var såå godissugen,
José och jag va nära på att dö av köld och allt på vägen, men vi klarade oss. jesus är med oss. som vanligt.
jag kollade på idol i josés soffa och åt maltesers och ett glas vatten eftersom josé vägrade att hämta cola åt mig.
ska jag inte glömma José ! gick hem vid halv elva för att josé ville det och då gör jag det såklart.
så söt är du.

träning på morgonen idag, slapp träning, imorrn är det match och jag känner början på min köttelfeber, men så äre, jag sa ju att jesus alltid är med.
just nu sitter jag och väntar på att elinsötnosen ska komma hem från sitt Älskade stall.
och då kom jag presic på att när elin kommer hem så kan ju hon städa fridolfs bur eftersom jag hatar det, han är inte alltid lika bra den där musen.

och nu längtar jag till vintern!



sötaste bilden. not


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0