all I wanna say

kom hem från skolan för ett tag sedan.
slutade halv fyra, skönt att vara hemma nu. hade svenska prov idag, eller det var ett test till nationella proven, men ett prov känns det som. gick inte alls bra, jag är redan nervös till dom där proven.
måste egentligen börja med biologin och bilden om min fina konstär, diego veláquez eller hur han stavas. men jag börjar under höstlovet hihi.

för övrigt sitter jag och lyssnar på they don´t care about us med michael jackson, bra låt säger jag!
måste göra lite spanska nu snart tror jag.

på fredag blir det stan/ bio med emma, emma och jessica, roooligt!
sen HÖSTLOOOV!

slänger in en bild, så inlägget blir lite roligare (y)


Kommentarer
Postat av: josé

hej vgd?

2009-10-25 @ 14:13:45
URL: http://jesus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0