martes

(tisdag)

det stör mej lite att jag inte hittar min tröja som jag var så sugen på att ha på mig just nu. och när jag har ställt in mig på att verkligen ha en tröja då måste jag ha den.. men när jag letar och letar och inte hittar den.. = stor fet hängning!

klockan är halv sju och vi slutade vid tre. jag har inte gjort ett piss sedan dess, förutom att kolla på tv4 fakta, där det var en dokumentär om en katastrof och där hjältarna intervjuvades. INTRESSANT.
fick tillbaka fysikprovet idag, 37/49. Inte nöjd, jag ville ha bättre.
engelskaprovet fick vi också tillbaka, inte nöjd, men blev godkänd iaf.

har presic ätit sprödbakad fisk, potatismos och vitlössås. MUMS.
och snart blire att cykla ner med lenne och träna till halv tio.


adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0