det dunkas julmusik från datorn.

hola

lyssnar på julmusik för tillfället, anledning: jag kom inte på några bättre låtar att lyssna på, för tillfället spelas: det vackraste jag vet bla bla bla. asss bra låt ! haha

hm vad hände igår?
just det ^ jag och elin skulle åka och kolla på gymnasiemässa, men vi missade såklart tåget, eller okej det var elins fel. men vi kom iaf till linköping vid kvart i två, mässan stängde klockan två.. men vi hann ju i alla fall vara där i tio minuter!
sen gick vi självklart till kina resturangen och flöta friterat, jag ska skärpa mej!
jag letade lite efter kläder också, och en jacka som jag har sagt i ett år nu typ, men jag hitatde faktiskt en!! den kostade 1 500. jag hade bara 1000 kr. så nepp, jag kom hem påslös.
när vi kom hem bakade vi bröd, men elin ska ju jääämt ändra på receptet såklart och hälla i två ägg istället för ett ägg.. så bröden blev ju inte direkt as lyckade men men.
vi hyrde också film sen på kvällen, the last house on the left ganska spännande faktiskt!


Idag skulle vi ha haft match mot ljungsbro, men inställd. Jag blir sur, för vi har inte haft match på fyra veckor nu och det irriterar mig som faaaaan, för jag vill spela nu!!

så denna ljuvliga söndag, med regn och allt ska jag snart åka iväg och lämna min mobil på expert, för den är sönder. faan.

jag tänkte också börja med hemkunskapen, där vi ska inreda våran egen bostad, rooooooooooooooligt.

 

allt para mig /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0